woensdag 3 augustus 2011

Mi escuela

Ingang. Om in de sfeer te blijven: het lijkt een beetje op de
tent van in Harry Potter: van buiten ziet het er niet zo groot
uit maar van binnen is het dat wel.

Klas.
(V.l.n.r.) Hermelien, Ron en Harry Potter. Bolivianen denken
dat wij, westerlingen, er allemaal hetzelfde uitzien. Zo worden
wij (Finke en Jana) met de personages van de Harry Potter ver-
geleken. Nog een leuke anekdote: mijn kleinere broer zei ooit
dat ik en Justin Bieber als twee druppels water op elkaar leken.

Speelplaats. In de voor- en namiddag hebben we telkens 20
minuten 'recreo' (pauze). En over de middag hebben we 2 u
 en half pauze. We hebben wel les tot 17 uur.  
Sporthal en speelplaats. 
Het voetbalteam (buiten mijn broer) van onze klas. Vrijdag is
het dan soms match tussen de blauwen (wij) en de roden (an-
dere klas). Deze matchen worden echt doodserieus genomen:
heel de klas supportert als bezeten voor hun team en een over-
winning wordt hier even gevierd als een overwinning van de
 Champions League finale .


De drie AFS studenten op onze school (Tomas Frias). Finke,
Horacio en Jana.
Al de meisjes van de klas en mijn broer. 
Al de jongens van de klas. Iedereen doet er nu zijn legerdienst.
Klasfoto met (bijna) al mijn leerkrachten. 43 leerlingen om
precies te zijn. Leerkrachten (v.l.n.r.) Ordemeester, Plastische
Opvoeding leerkracht, Fysica leerkracht, Schoolspycholoog,
Literatuur (Spaans grammatica) leerkracht, Chemie leerkracht,
Muzikale Opvoeding leerkracht en Wiskunde leerkracht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten