donderdag 21 juli 2011

Eerste dagen bij de gastfamilie

Bien venido a tu casa Fink (Tja niemand kan hier FinkE
 deftig uitspreken dus zeggen ze allemaal gewoon Fink.) 

Familiefoto. Mijn familie doet er echt alles aan dat ik mij hier
 zo snel en zo goed mogelijk thuis voel.



Ik met mijn broer Horacio.

Speech van de papa. Ik citeer: 'Fink, je bent hier heel welkom,
we zijn vanaf nu allemaal familie van jou en we hopen dat je
je hier heel snel zult thuis voelen. Ons huis is nu ook jouw
huis'











Mijn familie had stiekem een geslaagd (!) verrassingsfeestje
georganiseerd.
Sfeerbeeld (dorpje te Miraflores).

Sfeerbeeld (dorpje te Miraflores).
Ik te Miraflores met een heerlijke (?)
Potosina (lokaal bier) in de hand.
Belgisch bier > Boliviaans bier
Mijn broer Horacio te Miraflores (Streek waar
water warm vanuit de grond komt. Dit water
gebruiken de mensen dan om hier
 zwembaden open te houden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten